//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


HELLO



Chatting



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



kena sembur free!!!

pada suatu malam yang sunyi...cahay lampu yang terang dari lappy ( tgh syok layan muka buku ) tiba-tiba....
ring..ring..bunyi lagu korea...

si A  : hello..sape nie??
aku   : ye...sape nie??

si A   : kau nie sape ha!!!nape ko kacau laki aku...
aku   : laki??sape?? sy tak kacau sape2 pon..

si A  : kau jangan nak tipu..yang kau duk call laki aku nape??
aku  : mane ade..akak salah orang nie...sape laki akak?? sye tak kenal laki akak sape..sye tak call sapa2 pon             hari nie....

si A  : kau jangan nak melampau dengan aku.........ttuuuttuuuttttt

aku terus letak fon..ikot hati nak campak tapi syang nanti melayang duit aku...pada akak tu " aku tak hingin la nak rampas laki kau..laki kau pon aku tak kenal.." nak jew aku sound balik tapi aku nie jenis yang tak pandai nak marah org...nasib kau la dib...