//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


HELLO



Chatting



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



semuanya nak yang baru...

new post..new page..new day..new month but the same year..and the main title is ab0ut a new semester             ( merangkap last sem dekat kmPk)...tutup mate bukak mate da sampai sem last...macam tak caye jew...
by the way...for my special last sem nie memang macam-macam azam yang aku dah listkan...tapi tak tahu la tercapai or tak...just wait and see jew la ea.....

masuk new sem nie rse macam budak yang baru nak masuk alam sekolah...macam mase tadika dulu..tapi tak adela sampai nangis-nangis tak nak pegi sekolah...
sape-sape yang macam adik nie dulu sila angkat kepala....

untuk sem nie aku dah berazam untuk   :
* kurangkan online
*kurangkan baca novel
*kurangkan tidur...especially dalam lecture..:P
*tiap-tiap hari nak bangun awal...kalau tak nanti terlepas subuh...kant0i sudah

*kurangkan makan..sebab cuti sem 2 minggu aku asyik makan jew..hahhahah
*aku nak buat simple n0te for every subjek...
*aku nak siapkan semua assignment and tutorial sampai tak tido pon tak ape..
*lastly aku nak get ready awal before start exam

insyaallah...aku akan berusaha untuk melunaskan ape yang aku hajat...
sekian..wassalam...